W XXI wieku obserwujemy szereg zagrożeń dla prywatności, dobrego imienia czy renomy. W dobie social media żadna informacja nie pozostaje niezauważona, a każdy błąd może kosztować utratę reputacji, klientów lub wkroczenie mediów w prywatność naszą jak również naszych najbliższych.
W ramach praktyki ochrony dóbr osobistych, doradzamy naszym Klientom we wszystkich aspektach dotyczących ochrony ich dóbr osobistych. Pomagamy w tworzeniu komunikacji, negocjujemy umowy dotyczące korzystania z popularności osób powszechnie znanych, tworząc bezpieczne ramy dla współpracy biznesowej.
Kiedy już dojdzie do naruszenia dóbr osobistych, nasza wieloletnia praktyka oraz współpraca ze specjalistami PR, marketingu i monitorowania mediów pozwalają na zbudowanie skutecznej strategii działania, dającej naszym Klientom poczucie odzyskania kontroli nad biegiem wydarzeń i kreowania własnego scenariusza dalszych, przemyślanych pod każdym kątem, kroków.
Na dalszym etapie sprawy reprezentujemy naszych Klientów przed sądami oraz prowadzimy mediacje i rozmowy ugodowe. Formułujemy wnioski o sprostowanie publikacji, prowadzimy spory sadowe o ochronę dóbr osobistych, w tym takie, które zostały poprzedzone złożeniem odpowiednich wniosków o zabezpieczenie. Pomagamy osobom powszechnie znanym i przedsiębiorcom w trakcie tzw. kryzysów wizerunkowych na każdym etapie: oceniamy materiały prasowe, współpracujemy ze specjalistami PR w tworzeniu komunikacji, reprezentujemy stanowisko naszych Klientów w mediach i na sali sądowej. Reprezentujemy Klientów w postępowaniach karnych przeciwko hejterom internetowym i tzw. złodziejom tożsamości w sieci.
Doświadczenie

pomogliśmy zapanować nad kryzysem wizerunkowym autorce licznych publikacji i programów telewizyjnych z zakresu psychologii, znanym prezenterom telewizyjnym, dziennikarzom i publicystom,

negocjowaliśmy w imieniu czołowego polskiego aktora umowę dotyczącą jego udziału w kampanii reklamowej światowej marki – kontraktu okrzykniętego przez media jako jednego z najdroższych w historii,

reprezentowaliśmy instytucję finansową w szeregu procesów sądowych dotyczących naruszenia jej dobrego imienia w mediach,

reprezentowaliśmy szereg osób publicznych w sprawach przeciwko tzw. tabloidom i wydawcom portali plotkarskich,

wspieraliśmy specjalistów PR w zakresie aspektów prawnych komunikacji kryzysowej podmiotów z rynku finansowego,

doprowadziliśmy do usunięcia nieprawdziwych i szkalujących komentarzy na temat przedsiębiorcy, zamieszczonych na forum internetowym.

Inne specjalizacje
- Gaming
- Kryzysy medialne i wizerunkowe
- Media, film and photography
- Moda i design
- Nieuczciwa konkurencja
- Nowe technologie i IT
- Ochrona dóbr osobistych
- Ochrona wizerunku, komercjalizacja dóbr osobistych
- Ochrona znaków towarowych i wzorów
- Postępowania regulacyjne w mediach i telekomunikacji
- Prawo muzyki
- Prawo prasowe
- Reklama i eventy
- Spory domenowe
- Spory patentowe
- Spory sądowe
- Towary podrobione
- Zarządzanie portfelami praw