Doradzamy Klientom oraz reprezentujemy ich m.in. w zakresie wprowadzającego w błąd oznaczania przedsiębiorstwa, towarów lub usług, naruszania renomy (w tym pasożytniczego wykorzystywania cudzej renomy), naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa (know-how), niedozwolonego naśladownictwa produktów lub opakowań produktów (pasożytnicze naśladownictwo, look-a-like) czy też utrudniania dostępu do rynku oraz niedozwolonych opłat półkowych.
Prowadzimy spory sądowe z zakresu nieuczciwej konkurencji oraz doradzamy w zakresie doboru najbardziej optymalnej strategii procesowej.
Doświadczenie

reprezentowaliśmy organizatorów dużych wydarzeń sportowych w licznych sporach związanych z kampaniami ambush marketingowymi w związku z EURO 2012, EURO 2016 oraz innymi dużymi wydarzeniami sportowymi,

doradzaliśmy oraz reprezentowaliśmy globalnego producenta kosmetyków w sporze o nieuczciwe naśladownictwo opakowań oraz o naśladowniczą reklamę szamponów i odżywek do włosów,

reprezentowaliśmy dużego producenta z branży FMCG w sporach o prowadzenie nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy, o nieuczciwe naśladownictwo produktów oraz o stosowanie opakowań wprowadzających w błąd,

reprezentowaliśmy producenta jednej z najpopularniejszych zabawek na świecie w licznych sporach przeciwko niewolniczemu naśladownictwu jego zabawki oraz nieuczciwemu czerpaniu z renomy jego produktów,

doradzaliśmy i reprezentowaliśmy producenta zabawek w sporze o dozwolone naśladownictwo.

Inne specjalizacje
- Gaming
- Kryzysy medialne i wizerunkowe
- Media, film and photography
- Moda i design
- Nieuczciwa konkurencja
- Nowe technologie i IT
- Ochrona dóbr osobistych
- Ochrona wizerunku, komercjalizacja dóbr osobistych
- Ochrona znaków towarowych i wzorów
- Postępowania regulacyjne w mediach i telekomunikacji
- Prawo muzyki
- Prawo prasowe
- Reklama i eventy
- Spory domenowe
- Spory patentowe
- Spory sądowe
- Towary podrobione
- Zarządzanie portfelami praw