Kryzysy medialne i wizerunkowe

W przypadku kryzysów wizerunkowych niezbędne jest szybkie i skuteczne działanie. We współpracy ze specjalistami PR, marketingu i monitorowania mediów, przygotowujemy strategię działania, która uwzględnia potrzebę ochrony wizerunku Klienta i efektywność podejmowanych kroków, pozwalając naszym Klientom poczuć się bezpiecznie w trudnej sytuacji. 

W dobie mediów społecznościowych i Internetu wartość pozytywnego wizerunku jest nie do przecenienia. Jego budowanie wymaga długich, spójnych i konsekwentnych działań. Kryzys medialny lub wizerunkowy może zniweczyć ten wysiłek w ciągu zaledwie kilku godzin, a jego odbudowanie może wymagać poważnych nakładów lub być zgoła niemożliwe. W takiej sytuacji należy działać pewnie i szybko.

Nasza wieloletnia praktyka oraz współpraca ze specjalistami PR, marketingu i monitorowania mediów pozwalają na zbudowanie skutecznej strategii działania, wykorzystującej wszelkie narzędzia prawne. Dajemy naszym Klientom poczucie odzyskania kontroli nad biegiem wydarzeń i kreowania własnego scenariusza dalszych, przemyślanych pod każdym kątem, kroków.

Reprezentujemy naszych Klientów przed sądami. Prowadzimy mediacje i rozmowy ugodowe. Zajmujemy się sprawami o ochronę dóbr osobistych, zniesławienie (art. 212 k.k.), dotyczące publikacji sprostowań i składania wniosków dotyczących bezprawnych treści do administratorów mediów społecznościowych. Pomagamy w tworzeniu bezpiecznych prawnie komunikatów medialnych i oświadczeń. Wspieramy zarządy w podejmowaniu strategicznych działań dotyczących ochrony wizerunku przedsiębiorstwa oraz w kontaktach z przedstawicielami mediów.

Prowadzimy specjalistyczne szkolenia dotyczące prawnych metod ochrony wizerunku, w szczególności skierowane do rzeczników prasowych, w pełni dostosowane do potrzeb Klienta. Przygotowujemy opinie i analizy dotyczące naruszeń dóbr osobistych naszych Klientów oraz rekomendacje dalszego działania.

Doświadczenie


pomagaliśmy zapanować nad kryzysem medialnym dziennikarzowi wiodącej stacji telewizyjnej, autorce licznych publikacji oraz prowadzącemu programy telewizyjne z zakresu psychologii,

reprezentowaliśmy podmiot z sektora finansowego w szeregu spraw dotyczących ochrony dobrego imienia przed nieprawdziwymi zarzutami dotyczącymi nieuczciwego działania przeciwko wydawcom ogólnopolskich tytułów  prasowych,

wspieraliśmy w rozmowach z prasą instytucję z sektora bankowego w czasie wzmożonego zainteresowania medialnego jej działalnością,

doprowadziliśmy do zaprzestania ataków w prasie na podmiot prowadzący działalność leczniczą, któremu bezpodstawnie zarzucano działalność na szkodę pacjentów,

doprowadziliśmy do zamknięcia strony internetowej szerzącej nieprawdziwe informacje na temat życia prywatnego znanych przedsiębiorców z branży usług estetycznych,

prowadziliśmy szereg sporów dla wiodącej spółki medialnej w związku z internetowymi atakami na jej działalność oraz w sporze dotyczącym przekroczenia zasad dziennikarstwa śledczego prowadzonego z wiodącym tytułem prasowym,

doprowadziliśmy do usunięcia wpisów na forum pracowniczym zniesławiających pracodawcę – podmiot z branży motoryzacyjnej,

jesteśmy zaangażowani w akcje społeczne przeciwko hejtowi w Internecie.


Intellectual property
and media law professionals.

Pl. Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa

tel: (+48) 22 299 60 70
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W sprawach podrobionych znaków towarowych prosimy pisać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na:

ul. Marokańska 2s lok 4
03-977 Warszawa

tel: (+48) 579 066 338
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Copyright © 2020 - Hasik Rheims & Partners